Brev:
Spiser for lidt - 8 mdr.
24. september 2008
Alder:
8 mdr.
Spiser for lidt - 8 mdr.
Hej Helen.
Vi har en dreng på 8 mdr, som er 71 cm og vejer 8 kg.
På en mdr havde han ikke taget noget på, men er vokset 3 cm, så han skulle jo også ha tag på i vægt..
Han er ellers glad og meget aktiv, han kravler og prøver at rejse sig op af alle ting..
Vi har fra i dag af taget kl 14 flasken fra ham, da han skal i dagpleje fra d.1 af og så ligger vi ham kl 13 i stedet for kl 14. Normalt sover han fra 9 til 11, men vi tager ham op kl 10, så vi kan ligge ham kl 13 og tage den lange lur, i stedet for om morgenen.
Så dagen kommer til at se sådan ud..
kl 6.00 vågner
kl 7.00 havregrød med banan og mme i eller en anden grød, spiser ca 1 1/2 dl. ostehaps eller brød i hånden.
kl 9.00 mme ca 210ml, puttes i barnevogn
kl 10.00 op
kl 11.30 bondebrød ca 1/2 skive uden skope m. becel og eks. leverpostej
kl 13.00 puttes i barnevogn
kl 15.30 ca. op
kl 16.00 grød 1 dl eller brød 1 stk
kl 17.30 grød af grønsager og kød ca 1 1/2 dl
kl 19.00 mme ca 210 ml, puttes til natten
- Han vågner ikke i løbet af natten
- Han er svær at få til at spise, hvis han ikke har noget i hånden og vi skal selv være meget underholdende, ellers bliver han sur og skriger og kaster sig bag ud i stolen.
- Han ser tit ud som om maden ikke rigtig smager ham (købe som hjemmelavet mad)
Spørgsmål:
Får han mad nok?
Er det ok at tag kl 14 flasken fra ham? (håber han så vil spise mere rigtig mad)
Ser sove/mad planen ok ud?
Super brevkasse..
Hilsen Heidi